luni, 23 august 2010

She frumos a fost sub Pietrishica!


M-am intalnit in seara asta prin parc cu un fost coleg telesportist. Imi spunea ca i-a placut ideea cu blogul asta si ca a intrat pe aici. Eu i-am zis sa puna mana sa scrie si el ceva, specificand ca nu mi-am dorit ca blogul asta sa se transforme intr-un spatiu in care sa ne refulam frustrarile adunate in timp fata de trust si in special fata de conducere. A raspuns ca in cazul asta va trebui sa mai treaca doua trei saptamani pana sa poata scrie si el ceva. L-am inteles perfect. Eu cu greu ma abtin. Pana va mai trec frustrarile astea zic sa ne mai delectam cu ceva din colectia "deplasari" . Azi Piatra Neamt. In deplasarea asta ne hotarasem sa renuntam la hotel si sa incercam pensiunile. Am nimerit la domnu' Cuza. Undeva la iesirea din oras vis-a-vis de un Petrom. Am facut gratar, am incercat cele trei soiuri de vin ale proprietarului, visinata, palinca, branza si slanina. A doua zi un prieten de-al lui ne-a invitat la el la stana. Asta este filmul vizitei. In rest incerc sa imi amintesc pentru ce filmare eram de fapt la Piatra Neamt. Mai conta?!?

2 comentarii:

  1. Si la mine trebuie timp pentru a posta aici, cu zambetul pe buze. Dar o voi face. Promit! Sa pui si de la Deva daca ai ceva, poate chiar cu pestele lui MMI :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce vremuri,ce viatza..sa dreaga, sa faca..de...:))

    Cosmin

    RăspundețiȘtergere